Winkelwagen is nog leeg.
Nee, dat hoeft niet. U kunt elke keer als gast aankopen doen en afrekenen.
Door echter een account bij ons aan te maken, kunt u bestellen zonder dat u elke keer dat u bij ons winkelt uw gegevens hoeft in te voeren. U kunt zich nu direct aanmelden, of u kunt eerst beginnen met winkelen en uw account aanmaken voordat u afrekent op de winkelwagenpagina.
Klik op 'Inloggen/Registreren' gevolgd door 'Een account aanmaken' en vul uw persoonlijke gegevens in.
Winkel voor de items die je wilt en voeg deze toe aan je winkelwagen. Als u klaar bent, kunt u doorgaan naar uw winkelwagen en afrekenen. Controleer en zorg ervoor dat alle informatie correct is voordat u uw aankopen en betaling bevestigt.
Wij ondersteunen betalingsmethode: Paypal
Helaas kunnen we een bestelling niet annuleren nadat deze is geplaatst. Dit stelt ons in staat om uw bestellingen efficiënt te verpakken en fouten te minimaliseren. Het is raadzaam om uw bestelling te controleren voordat u deze plaatst.
Voer de vouchercode in bij het veld "Vouchercode" en klik op "Toevoegen" in uw winkelwagenpagina voordat u doorgaat met afrekenen. Houd er rekening mee dat we de vouchercode niet handmatig op uw bestelling kunnen toepassen als u deze tijdens het afrekenen heeft gemist. Zorg ervoor dat alle informatie correct is voordat u uw aankoop bevestigt.
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u van ons een bevestigingsmail om te bevestigen dat uw bestellingen zijn ontvangen. Houd er echter rekening mee dat bestellingen alleen worden verzonden wanneer uw betaling is goedgekeurd en het factuur- en afleveradres is geverifieerd. Als alternatief kunt u de status van uw bestelling controleren in "Mijn account" als u een geregistreerde gebruiker bent.
Alle bestellingen worden binnen 2 werkdagen verwerkt, met uitzondering van weekends en feestdagen.
De levertijd van "PostNL" is ongeveer 7-15 werkdagen, de levertijd van "DHL" is ongeveer 5-7 werkdagen.
Aisope zal u een trackingnummer e-mailen, meestal nadat we uw bestelling hebben verzonden, u kunt het gebruiken om de trackinginformatie van het item te controleren op de express-trackingwebsite die u kent, of uw bestelinformatie op onze website te controleren. >> Volg je bestelling
Helaas kunnen we bestellingen niet omleiden zodra uw bestelling is bevestigd. Zorg er daarom voor dat u het juiste verzendadres opgeeft.
Onze excuses voor het verzenden van een onvolledige bestelling. Neem dan contact op met onze klantenservice en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Onze excuses als u een defect artikel van ons heeft ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice met een momentopname van het product en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Onze excuses voor het verzenden van het verkeerde artikel. Neem dan contact op met onze klantenservice en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Stuur een e-mail naar onze klantenservice als je je pakket na 30 dagen nog niet hebt ontvangen en we zullen je dienovereenkomstig helpen
U kunt de status van uw pakket controleren via "Volg uw bestelling" op om erachter te komen waarom het mogelijk is vertraagd. U kunt ons ook een e-mail sturen en wij zullen u helpen.